20 Ağustos 2008 Çarşamba

leiden kedisi

Posted by Picasa Hollanda denilen ülkenin sosyo-ekonomik ve hayvansal incelemesini yapmak istiyorum izninizle :) Efendim, bu ülkenin hayvanları pek besili.. Hollanda ineği meşhur zaten de, kedisi de resimde gördüğünüz gibi, neredeyse buraların ineği boyutunda.. Kedideki "ben seni sallamıyorum, kocaman cüssemle seni ezerim, dayıyım ben" tavırlarına bakar mısınız.. Hayatımda gördüğüm en dobik kedi budur..
Ha neden böyle derseniz; şöyle ki.. çok yağmur alınca çayır çimen maşallah pek yeşil ve besleyici oluyor.. Bu besleyici çayır çimeni yiyen inekler, ki kendilerini hep oturur pozisyonda gördük, pek verimli süt veriyorlar.. Tembel ve şişko ineklerin verdiği bu sütleri içen kediler de Avrupa kıtasının en dobik kedisi oluyorlar..
Olamaz mı?
Aşügül

Hiç yorum yok: